teenagedream

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Godmorgon, Låttips <3

Av Anthony Bång - 15 november 2012 07:30

 


Hej bloggläsare! 

Här sitter jag i morgonrock och bjuder er läsare på bloggens andra riktga inlägg :)!

Detta inlägg blir dock inte så långt, då Emilia tar tidiga bussen idag och kommer 8.05 <3. På bilden ovan ser ni mig, en bild från campingen i somras. ( Tagen av Freja Áxen ) Idag ska vi ha Mattetävling i skolan -.- Ett jävla mattepass på hela 90 minuter... I övermorgon kommer Jonatan ( Sjukt Bra Grabb!

Kommer lägga upp fler inlägg under dagen, hoppas ni gillar min blogg & fortsätter att läsa <3

 

Ställ gärna frågor & lämna kommentarer, jag svara ALLTID inom 48 timmar <3. 

 

Tipsa vänner och familj om min blogg, det skulle göra mig till en riktigt glad påg

 


Innan jag går, så skulle jag också vilja lämna ett litet låttips till er läsare : 

One Direction : What Makes You Beautiful. <33

Sjukt bra låt, skriv gärna vad ni tyckte, tycker <3 :)

 

Hejdå Sålänge, Puss & Kram / Tulle


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anthony Bång - 18 november 2012 14:45


  Hej bloggläsare <3 Nu är min andra blogg klar, så nu lämnar jag bloggplatsen och ni som är interesserade kan läsa min blogg där istället : anthoniie.blogg.se   Puss &  Kram Hejdå / Tulle <33   ...

Av Anthony Bång - 16 november 2012 07:58


      Hej bloggläsare <3 Jag är lite stressad såhär på morgonen, men ville ändå skriva ett inlägg så att jag håller er uppdaterade om vad som händer här omkring :) Om drygt en halvtimme kommer Emilias buss och jag har bara hunnit duscha x...

Av Anthony Bång - 15 november 2012 17:35

  Hej älskade läsare <3   Bloggen går bra hitils, och livet också :)! Sitter och lyssnar på älskade One Direction, efter att ha käkat spaghetti carbonara, med brödrarna och daddy <3 Jag är dock sjukt uttråkad och vet inte vad jag ska g...

Av Anthony Bång - 15 november 2012 15:49


  Hej bloggläsare :) Nu är skolan avklarad för dagen och imrgon är det fredag! <3 Sitter och lyssnar på 1D och ska snart räkna lite matte med daddy :) Imorgon följer Emilia med hem efter skolan, då blir det massor med skvaller, bra musik oc...

Av Anthony Bång - 15 november 2012 13:19

Hej bloggläsare! Skoldagen fortsätter och nu är det NO med bästa Soso. Som ni ser är vi i full gång med limpistolen och vår hemmagjorda bro blir otroligt failad xD. Men våra fortsättande misstag håller lärare Maria på gott humör :)! ...

Om Mig ♥


Läs Min Presentation ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Det Senaste ♥

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards