teenagedream

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Upplägg från Väståkraskolan <3

Av Anthony Bång - 15 november 2012 11:06

Hej bloggläsare! Mattetävlingens första " test " avklarat <3 lunchen har passerat förbi, och nu blir det matte med Emilia <3 chockad över hur många sidvisningar min blogg fått bara andra dagen O.o !! <3 Ni läsare är bäst, hjälp min blogg att växa :) Tipsa & rekommendera min blogg för era vänner och familj! Ställ frågor och kommentera :) <3!
Nu måste Tulle räkna sig genom lektionen, ses senare bloggen <3
Loves ya all !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anthony Bång - 18 november 2012 14:45


  Hej bloggläsare <3 Nu är min andra blogg klar, så nu lämnar jag bloggplatsen och ni som är interesserade kan läsa min blogg där istället : anthoniie.blogg.se   Puss &  Kram Hejdå / Tulle <33   ...

Av Anthony Bång - 16 november 2012 07:58


      Hej bloggläsare <3 Jag är lite stressad såhär på morgonen, men ville ändå skriva ett inlägg så att jag håller er uppdaterade om vad som händer här omkring :) Om drygt en halvtimme kommer Emilias buss och jag har bara hunnit duscha x...

Av Anthony Bång - 15 november 2012 17:35

  Hej älskade läsare <3   Bloggen går bra hitils, och livet också :)! Sitter och lyssnar på älskade One Direction, efter att ha käkat spaghetti carbonara, med brödrarna och daddy <3 Jag är dock sjukt uttråkad och vet inte vad jag ska g...

Av Anthony Bång - 15 november 2012 15:49


  Hej bloggläsare :) Nu är skolan avklarad för dagen och imrgon är det fredag! <3 Sitter och lyssnar på 1D och ska snart räkna lite matte med daddy :) Imorgon följer Emilia med hem efter skolan, då blir det massor med skvaller, bra musik oc...

Av Anthony Bång - 15 november 2012 13:19

Hej bloggläsare! Skoldagen fortsätter och nu är det NO med bästa Soso. Som ni ser är vi i full gång med limpistolen och vår hemmagjorda bro blir otroligt failad xD. Men våra fortsättande misstag håller lärare Maria på gott humör :)! ...

Om Mig ♥


Läs Min Presentation ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Det Senaste ♥

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards